Известие

Collapse
No announcement yet.

Музика 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Loop Ground исках да кажа, но не се сетих за превода. Какво имаш предвид под добре свързани ? Четох някъде, че можело да трябва от корпуса на радиото до корпуса на чинчовете да се пусне нов кабел. Другата глупост, която може да съм направил е тъй като 2 от 4-те женски чинча буквално си стърчат зад радиото те да опират някъде на корпуса и да се получава този ефект. Утре ще разглобявам пак и ще му мисля Дано не се окаже, че е от самия кабел, но изглеждаше ОК а и съм виждал коли с много по-лоши кабели без подобни проблеми.
    Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

    Comment


    • Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
      Loop Ground исках да кажа, но не се сетих за превода. Какво имаш предвид под добре свързани ? Четох някъде, че можело да трябва от корпуса на радиото до корпуса на чинчовете да се пусне нов кабел. Другата глупост, която може да съм направил е тъй като 2 от 4-те женски чинча буквално си стърчат зад радиото те да опират някъде на корпуса и да се получава този ефект. Утре ще разглобявам пак и ще му мисля Дано не се окаже, че е от самия кабел, но изглеждаше ОК а и съм виждал коли с много по-лоши кабели без подобни проблеми.
      Едва ли е заради потенциалната разлика между масите. И да има такава, тя е в рамките на микроволти, а това веднага се изравнява през ширмовките. Провери ги тях.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • Извини незнанието ми, но кое наричаш ширмовка, самата оплетка в кабела ли ? Защото, ако трябва да проверя нея означава да сваля целия RCA кабел от край до край.

        Най-тъпо ще е, ако се окаже, че кабелът е некачествен и от там идва проблемът. Тогава ще имам весело разглабяне още половин ден защото без да искам съм "спестил" 5лв например...

        Ще сваля ICS-а утре / други ден и ще видя дали, ако пусна друг кабел ще е същото положение (без да го прокарвам естествено), ако е от него нещата са ясни.
        Last edited by duronman; d.m.y г., 21:03.
        Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

        Comment


        • Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
          Извини незнанието ми, но кое наричаш ширмовка, самата оплетка в кабела ли ? Защото, ако трябва да проверя нея означава да сваля целия RCA кабел от край до край.
          Да, това е екран, който служи да отвежда към корпус индуцираните от електромагнитни шумове паразитни напрежения и така да предпази сигнала от тях.
          На първо време не е нужно да сваляш кабела.
          Премери с омметър съпротивлението между външните гривни на чинчовете (които са откъм усилвателя) и корпуса (метална част) на ICS-а. Трябва да измериш 0 ома или много близко до 0. Ако това не е така, търси къде се губи връзката.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • А какъв е шансът глупавите кабели да нямат армировка ?
            Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

            Comment


            • Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
              А какъв е шансът глупавите кабели да нямат армировка ?
              Невъзможно. Това е все едно да ти продадат кола без колела.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • И аз така се надявам. Сега слизах и мерих. Стойностите са много близо до 0 ома и то при 10 метра (пуснах още един кабел 5 метра от багажника отвън за да стигна с мултицета до шофьорското място). Чинчовете естествено ги меря свалени от усилвателя. Показаната стойност е 0.3 ома... което мисля, че е нормално съпротивление за 10 метра жици. Любопитното е, че звука не се променя дори и да остава чинчовете вкарани само до половината (тоест контактува само плюсовият конектор на чинча с усилвателя). Четох някъде теория, че това можело да е от тръгнал диоден блок на алтернатора, но тогава щеше да е само, когато е запалена колата а не и на контакт. За капак без да искам изкъртих (слава болу без да чупя) вратичката за касетката на ICS-а. Много несполучлив ден ми е нещо.

                Накрая ще взема да купя един RCA филтър с надежда да помогне. Нещо от рода на: http://www.ebay.com/itm/GROUND-LOOP-...ht_1902wt_1399

                И най-накрая ще се примиря с фабричните колонки и ще тегля една майна на всички доработки (това няма да го мисля утре сутринта)
                Last edited by duronman; d.m.y г., 21:41.
                Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                Comment


                • Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
                  И аз така се надявам. Сега слизах и мерих. Стойностите са много близо до 0 ома и то при 10 метра (пуснах още един кабел 5 метра от багажника отвън за да стигна с мултицета до шофьорското място). Чинчовете естествено ги меря свалени от усилвателя. Показаната стойност е 0.3 ома... което мисля, че е нормално съпротивление за 10 метра жици. Любопитното е, че звука не се променя дори и да остава чинчовете вкарани само до половината (тоест контактува само плюсовият конектор на чинча с усилвателя). Четох някъде теория, че това можело да е от тръгнал диоден блок на алтернатора, но тогава щеше да е само, когато е запалена колата а не и на контакт. За капак без да искам изкъртих (слава болу без да чупя) вратичката за касетката на ICS-а. Много несполучлив ден ми е нещо.
                  Когато допреш само централния извод сигналът се предава но не през ширмовката, както е редно а през шасито на колата. Премери съпротивлението между външните гривни на чинчовете на самия усилвател и корпуса му (или минусовия му извод). Опитай докато свири и има смущения да размърдаш добре чинчовете в усилвателя. Понякога гривните им са хлабави и не правят добър контакт. Ако и така няма ефект, с едно ножче заголи леко изолачията на кабела и виж дали ширмовката обвива отвсякъде централното жило по този начин:



                  Има едни китайщини при които двете жила вървят едно до друго. Което не е редно и води до не-екраниране на смущенията.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • Точно това визирах 2 поста по-нагоре, да няма армировка

                    Благодаря много. Утре ще продължа дилемата или в други ден, че ми дойде малко повече днес и предчувствувам предстоящо цялостно разглобяване... отново. Това между другото ми беше едно от съображенията да си мисля да използлвам чинчовете от чейнджъра, но ще видим. Все пак се съмнявам в липсата на армировка, защото ако това беше причината на дали шумът би бил толкова силен.
                    Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
                      Точно това визирах 2 поста по-нагоре, да няма армировка

                      Благодаря много. Утре ще продължа дилемата или в други ден, че ми дойде малко повече днес и предчувствувам предстоящо цялостно разглобяване... отново. Това между другото ми беше едно от съображенията да си мисля да използлвам чинчовете от чейнджъра, но ще видим. Все пак се съмнявам в липсата на армировка, защото ако това беше причината на дали шумът би бил толкова силен.
                      Ако удариш на камък, няма да е приятно, но ще трябва отново да свалиш ICS а. В краен случай можеш да ползваш кабела за cd-то. Той поне е изряден.
                      Как точно си захранил усилвателя? Имам впредвид + - 12V.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • През 60 ампера бушон, супер дебел екранирам кабел на 30 см директно от акумулатора. Масата е хваната със същия кабел от голямата метална планка над акумулатора и под навигацията. Най-културният вариант за който се сещам. Мислех да не е от усилвателя, но когато колата не е на контакт свири кристално чисто !

                        Аз винаги имам късмета на странните полуненамираеми проблеми, така че взех да свиквам
                        Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
                          През 60 ампера бушон, супер дебел екранирам кабел на 30 см директно от акумулатора. Масата е хваната със същия кабел от голямата метална планка над акумулатора и под навигацията. Най-културният вариант за който се сещам. Мислех да не е от усилвателя, но когато колата не е на контакт свири кристално чисто !

                          Аз винаги имам късмета на странните полуненамираеми проблеми, така че взех да свиквам
                          При така описани нещата всичките ми подозрения падат върху кабела.

                          Не се ядосвай! Ще го подкараш.

                          Съдбата винаги праща изпитания на тези, които могат да се поучат от тях и винаги прави нещата лесни за тези, които не могат да се справят с даден проблем.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • Прав си, благодаря за окуражението, помогна!

                            Истината е, че не се ядосвам и не ми пречи да разглабям пак, просто колкото и да обичам италианските коли имат един недостатък - крехки щипки на пластмасовите детайли

                            Всяко сваляне на прага днес ми беше супер внимателно и пак пукнах една щипка, но това е положението.

                            Като се видим някой ден бирата е от мен, ако пиеш бира, ако не черпя и безалкохолни
                            Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
                              Прав си, благодаря за окуражението, помогна!

                              Истината е, че не се ядосвам и не ми пречи да разглабям пак, просто колкото и да обичам италианските коли имат един недостатък - крехки щипки на пластмасовите детайли

                              Всяко сваляне на прага днес ми беше супер внимателно и пак пукнах една щипка, но това е положението.

                              Като се видим някой ден бирата е от мен, ако пиеш бира, ако не черпя и безалкохолни




                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • Луд умора няма Хванахме се с един приятел и нощно разглабяне, вече го правя за минути свалянето на ICS Колкото и иронично да прозвучи - слава богу проблемът е в усилвателя. Пробвахме 3 други, единия с туба, и другите 2 със стандартните говорители. Няма никакви шумове. Когато бяха усилени на максимум и радиото беше намалено до минимум се чуваше нещо минимално, като шум, ако си допреш ухото до колоната, но досадното бучене го няма.

                                Явно усилвателят има отечка. Дори, за да съм напълно сигурен пробвахме този усилвател с чинчове за 20лв, след това отново с тях, но с допълнителна маса от корпуса на ICS и двата пъти извън колата и резултатът е 1:1.

                                Това всъщност ме радва, защото няма да се налага да разглобявам и тормозя колата повече, намирам си читав усилвател и това е.

                                Благодаря на колегата за съветите.
                                Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                                Comment

                                Working...
                                X